مدیریت اظهارنظرات کاربران

مدیریت اظهارنظرات کاربران

جهت تعامل بیشتر با کاربران ،  بازدید کنندگان اخبار سایت شما این امکان را دارند تا پیرامون خبر ، نظرات و سوالات خود را وارد کنند .

مدیریت بر انتشار مطالب درج شده بر روی خروجی سایت و پاسخ به مطالب مطرح شده با شما خواهد بود .

ماژول اظهار نظر

 

برای مشاهده اظهار نظرهای ارسال شده در مورد اخبار و مطالب سایت خود از زیر منو ی "اظهار نظر" و انتخاب گزینه "فهرست اظهار نظرها" وارد بخش فهرست اظهار نظرهای موجود شوید :

 

ماژول اظهار نظر

 

شما در این صفحه قادر خواهید بود :

۱. با زدن بر روی کلید "تایید انتشار" اظهار نظر ارسال شده را برروی خروجی سایت خود و در زیر خبر مربوطه منتشر کنید. 

۲. با زدن کلید "رد انتشار" از انتشار مطلب ارائه شده جلوگیری کنید و به فرد اظهر نظر کننده اطلاع دهید نظر وی منتشر نخواهد شد.

۳. با کلیک بر روی متن نظر وارد بخش تنظیمات اظهار نظر مربوطه شوید :

 

ماژول اظهار نظر

 

همانطور که مشاهده می‌کنید در صفحه مربوط به اظهار نظر شما با استفاده از گزینه های موجود قادر خواهید بود :

A .  اطلاعات پایه مربوط به اظهار نظر ثبت شده و متن کامل اظهار نظر را مشاهده کنید.

B.  اطلاعاتی همچون نام کاربر، ایمیل و اطلاعات تماس وی بدست آورید .

C. اطلاعات بیشتری از قبیل IP مبدا، ایمیل کاربر در صورت وارد کردن تلفن همراه وی در صورت وارد کردن ، راجع به فرد اظهار نظر کننده بدست آورید. 

D. در صورت سوالی بودن نظر کاربر به سوال وی پاسخ دهید تا حین انتشار نظر وی پاسخ سوال آن هم به نمایش درآید برای مشاهده همه بازدیدکنندگان.

 

و در نهایت با زدن کلید های ۱-۴ مشخص کنید که اظهار نظر مطرح شده : حذف - انتشار یا رد انتشار شود و با زدن کلید

۵. نمایش شئ مرتبط : خبری که کاربر در مورد آن نظر خود را ثبت کرده است را مشاهده کنید.

۲۲ دی ۱۳۹۶ ۲۲:۵۹